zondag 2 maart 2014

Wrap met avocado en geroosterde kikkererwten

Wat is het toch fijn om altijd verse producten en standaard voorraadproducten in huis te hebben. Ik had nog een avocado en gemengde sla in de koelkast liggen. In de vriezer had ik nogwar tortillawraps liggen. Wist je dat je deze gewoon kunt invriezen?  Even laten ontdooien en kort roosteren in een droge koekenpan. Omdat ik geen vleeswaren of tonijn uit blik in huis had, en ik toch een bite in mijn wrap wilde, ben ik wat kikkererwten gaan roosteren.  Klik hier voor het recept.

Ingrediƫnten voor 1 persoon
1 tortillawrap
Geroosterde kikkererwten (hoeveelheid naar smaak)
Handje gemengde sla (rucola melange)
Halve avocado
Zongedroogde tomaat naar smaak
Limoen-of citroensap
Peper en zout
Verse koriander of platte peterselie

Beleg de tortillawrap met de sla, stukjes avocado en reepjes zongedroogde tomaat.  Beleg met een handje geroosterde kikkererwten.  Maak af met verse peterselie of koriander en peper en zout. Besprenkel met olijfolie en limoen- of citroensap.  Meer heeft het echt niet nodig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten