maandag 5 augustus 2013

Passie voor koken

pas·sie (de; v)  

2(meervoud: passies) hartstocht, drift; hartstochtelijke liefhebberij

"Hier moet je echt wat mee gaan doen", "Jij hebt je roeping gemist"... 
ja ik heb een passie voor koken. Tijd om er iets mee te doen: in de vorm van een blog.



De laatst anderhalf jaar ben ik me enorm gaan interesseren voor koken. Ik heb het altijd al graag gedaan maar ik ben er nu toch wel dagelijks mee bezig. Om te ontspannen kijk ik 24Kitchen, blader ik in kookboeken en kookbladen.. als ik me verveel duik ik de koelkast in en maak ik wat lekkers van wat ik maar in huis heb.

Ja wat zit erachter.. ik hou van eten. Ja echt waar. I am on a sea food diet.. 
I see food and I eat it. Maar wat ik het leukste vind is koken voor anderen. Het liefst heb ik elke dag familie en vrienden te eten en deel ik mijn passie. Daarom deze blog. Ik zou zeggen, enjoy! Ik hoop jullie te inspireren om ook de keuken in te duiken.





3 opmerkingen:

  1. Nou ben benieuwd of je mij kan inspireren om ook de keuken in te duiken, ik haat koken hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stukje tekst!

    Zo ben ik ook wel op een "sea food diet" hahaha, maar ik heb toch niet dat kookgen om creatief te worden. Hopelijk krijg ik door jouw blog inspiratie!

    Liefs,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen